A0:  درددل...

دلم گرفته گریه امونموبریده خسته شدم

ی شونه میخوام سرموروش بذارم نوازشم کنه بوس ش کنم

بهم بگه چقددوسم داره گریه کردم اشکاموپاک کنه

اونقده عاشقم باشه دیوونم باشه که نتونه

بدون من دووم بیاره عشق واقعی میخوام چرانیس ای

خدادارم دیوونه میشم محبت میخوام عشق میخوام

توجه میخوام چرانی چراهنوحس تنهایی دارم

چرااخه چرامنم

مث خیلیاعشقی ندارم برام بمیره

تب کنه دووم نیاره بدون من چرا.چرامغزم پرسوال جواب ندادنیس



نظرات شما عزیزان:

آیدا
ساعت19:28---17 دی 1393
با تو هستم سهراب...

تو که گفتی گل شبدر چه کم از لاله عاشق دارد؟

راست میگویی تو!

چه تفاوت دارد قفس تنگ دلم خالی از کس باشد؟

یا به قول تو پر از ناکس و کرکس باشد؟

من نه تنها چشمم...واژه را هم شستم...

فکر را...

خاطره را...

خواب یک پنجره را...

زیرباران بردم...چتر هارا بستم

من به این مردم شهر پیوستم...

من نوشتم همه حرف دلم...

آرزو کردم و کفتم که...

هوا...

عشق...

زمین...

مال من است...

ولی افسوس نشد...

زیر باران من نه عاشق دیدم نه حتی یک دوست!!

\"زیر باران من فقط خیس شدم\"
پاسخ:با اجازتون شعرو میزارم تو وبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, | 22:46 | نويسنده : mohammadhoseinparsaei |
cache01last1472059252